Remiko Handelsonderneming
Postadres: Doormanstraat 43
7731BP Ommen
KvK: 69594570
HOME | CONTACT | FILOSOFIE | WEBSITES | MERKEN | DE MENSEN ACHTER REMIKO

Bedrijfsfilosofie van REMIKO

Remiko Handelsonderneming levert speelgoed met kwaliteit via diverse shops. Waarmee we ons onderscheiden van onze concurrentie? Scherpe prijzen, geen verborgen kosten en een low-profile winkelomgeving (lees: kostenbesparend). Onze doelgroep is de prijsbewuste klant die wel bij de specialist wil kopen, maar niet zit te wachten op al die extra kosten voor de 24/7-service welke doorgaans niet gebruikt wordt. Waar u dan aan moet denken? De belangrijkste kenmerken op een rijtje:

Uw voordelenHoe werkt dat dan?
Portokosten niet in prijzen verwerkt.Elk pakje dat verzonden wordt maakt (porto)kosten om van A naar B te komen. Indien een webshop "gratis" verzending heeft, zitten deze kosten al in de verkoopprijs. Elk tweede of volgende product gaat met dezelfde zending mee, dus betaald u deze meeberekende kosten nogmaals. Soms krijgt u een deeltje terug met korting, maar dit is slechts een fractie. Daarom betaald u bij ons slechts 1x de portokosten en is elk tweede product ook werkelijk goedkoper. U zult zien dat bij de meeste producten de stukprijs bij ons lager is dan bij de concurrentie. Besteld u meerdere artikelen ineens, loopt uw voordeel verder op. Daarom dus!
Eenvoudige klantenservice per mailU bent in staat uw vraag per mail goed te formuleren, en wij zullen deze zsm (uiterlijk binnen 24 uur op werkdagen) behandelen. Achteraf is er geen twijfel over wat wel of juist niet is gezegd, de mail is terugleesbaar. Eigenlijk komen we er altijd wel uit.
Onderdelen service (Bruder, RollyToys, Ministeck) en meer dan 11(!) jaar productervaring. Door onze jarenlange ervaring met o.a. Bruder, Ministeck, Rollytoys en Siku kunnen we u vaak verder helpen dan die grote webshops, welke toevallig ook enkele goedlopende speelgoed artikelen in het assortiment hebben, maar niet de ondersteuning kunnen bieden als iets even niet naar behoren werkt. Ook als een artikel na verloop van tijd problemen geeft, is er vaak toch nog wel een oplossing voor handen of misschien een reserve onderdeel leverbaar.
Op tijd bestellen loont.We verzenden vaak nog dezelfde dag, maar we beloven het niet. We houden rekening met (opgegeven) verjaardagsdata, voor zover dat binnen de mogelijkheden past. Doordat we geen personeel de hele nacht door laten werken om die paar spoedzendingen nog direct dezelfde dag de deur uit te krijgen, kunnen we een stuk goedkoper werken. Alleen moet u dan niet de verjaardag van zoon of dochter zijn vergeten...
Geen onnodige toeters en bellen.Kent u dat? Prachtige verpakkingen met opgedrukte logo's, toegevoegde prullaria met bedrijfslogo's, mailings per post, drukwerk etc.? Onnodige kosten die u als klant linksom of rechtsom in de productprijs betaald, want alleen de zon gaat echt voor niks op! Wij doen daar niet aan mee en deze kosten hoeven we dus ook niet terug te verdienen!

Ondanks dat we iedereen welkom heten in onze shops, kan het zijn dat onze no-nonsense filosofie u niet aanspreekt. Herkent u zich in de volgende situatieschetsen, dan kan het zijn dat u zich bij ons minder thuisvoelt.

Bent u iemand die op het laatste nippertje nog een cadeautje nodig heeft omdat u weer die verjaardag bent vergeten? Helaas, we werken hard, maar na 17:00 en in de weekenden werken we in basis niet (hoewel we soms toch nog wel even wat zaken regelen, laten we hier geen claim op leggen en staat ons eigen gezin op nr. 1!). Dan dus toch maar naar die duurdere shop die wel 24 uur per dag doorgaat.

Bent u een twijfelaar en u stelt telefonisch contact met de klantenservice erg op prijs? Ook dan kan het zijn dat wij niet geheel aan uw wensen kunnen voldoen. We gaan er vanuit dat onze klanten ofwel bekend zijn met de door ons verkochte producten, danwel in staat zijn deze kennis tot zich te nemen via onze shops of via de websites van de betreffende fabrikanten. Uiteraard staan we u wel graag met raad en daad terzijde via de mail maar niet 24/7.